donderdag 3 september 2020

Welkom in de tweede kleuterklas - infofilmpje

 Beste ouders,

Welkom in de tweede kleuterklas. Door de coronamaatregelen kon de infoavond jammer genoeg niet doorgaan. Ik maakte samen met juf Caroline een info-filmpje om jullie toch wat meer op de hoogte te brengen over wat we allemaal doen in de tweede kleuterklas. Ik maakte een infoboekje waar jullie ook alle info kunnen terugvinden. Dit kregen de kindjes vandaag mee naar huis in het heen-en weerschriftje.

Belangrijke data vinden jullie op mijn blog terug aan de rechterkant. 

Jip en Janneke in Bulgarije | nederlandsvt

Eerst stel ik me graag even voor aan jullie. Ik ben juf Evelyn. Mama van 2 kindjes. Eentje van bijna 8 en eentje van 5. Ik ben sinds 2008 aanwezig op onze school. Ik werkte voornamelijk als juf in de 1ste en 2de kleuterklas. 

 klink hier: introductiefilmpje kring

klink hier: Introductiefilmpje hoeken 

Mochten jullie nog vragen hebben laat me die dan gerust weten. 

We maken er alvast een heel leuk schooljaar van!

Alvast veel kijkplezier!

2 opmerkingen:

  1. Dank u wel voor het infoboekje en filmpje. Emma heeft mij goed geholpen en veel uitleg gegeven 😊.
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje dankuwel voor de info groetjes mama van jaylinn 😍

    BeantwoordenVerwijderen